Hur går en felanmälan till?

  • Teknisk support tillhandahålls av den tjänsteleverantör du har avtal med.

    Är det Bjäre Kraft kontaktar du givetvis oss.

    Så här är processen vid en felanmälan:
    1. Kontakta din leverantör.
    2. Leverantören felsöker tillsammans med dig över telefon.
    3. Leverantören löser ditt problem eller finner att det eventuellt kan vara fel i accessnätet eller fastighetsnätet.
    4. Leverantören kontaktar Bjäre Kraft för att göra felanmälan.
    5. Bjäre Kraft felsöker och lämnar besked till leverantören med felsökningsresultat. I förekommande fall så vidarebefordrar Bjäre Kraft ärendet till fastighetsnätsbyggaren.
    6. Leverantören återkommer till dig med besked.

    Du hittar telefon och kontaktuppgifter till alla leverantörer här.

  • Fick du svar på din fråga?

    Ja   Nej

    Vilken information saknar du?